söndag 8 augusti 2010

blogg premiär!

hejsan,tänkte se hur det är att blogga.så nu skapar jag min första blogg och vi får se hur det
går......som ni säkert förstått av mina bilder så är jag lackerare till vardags.jag är bil och hoj intresserad så harleys och hotrods hör till mina favoriter.
flammor och fräna lacker ,retro grejor och gamla grunkor
står högt i kurs hos mig....
kanske blir lite stapplande steg här,men skam den som ger sig!


lackade skateboards,matchande till
                                                               lill tjejen såklart....



här är en flamstil jag gillar just nu,real flames eller true flames (kärt barn har många namn)

realflames på svart med orginal fatboy logga...

man hoppas ju på att man har nån form av konstnärlig talang :) kanske nåt ärftligt
som sitter i generna...
min kära mor målar tavlor för fulla muggar och med strålande resultat
tycker jag .....


häst av inger min kära mor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar